پرش به محتوا

حسابداری حقوق و دستمزد


وجود قوانين متعدد در حوزه حقوق و دستمزد در کنار تغييرات مداوم اين قوانين و همچنين محاسبه پارامترهاي متعدد در محاسبه حقوق افراد از قبيل بيمه، ماليات، اضافه­ کار، ماموريت، معوقات احکام، عيدي، سنوات و غيره. بر اساس قوانين موجود نياز به محاسبات گسترده و پيچيده­اي دارد که انجام آن به صورت دستي اگر چه غيرممکن نبوده ولي بسيار وقت­ گير خواهد بود.




نرم­ افزار حقوق و دستمزد آرمان سيستم پارس، ضمن فراهم نمودن بستر مناسب جهت ثبت و بايگاني اطلاعات پرسنل، امکان ثبت قوانين به صورت پارامتري را فراهم نموده و به کاربر امکان مي­دهد در کمترين زمان ممکن، محاسبات حقوق را انجام داده و کليه گزارشات درون سازماني از قبيل ليست حقوق، فيش حقوق و … و برون سازماني از قبيل ليست و ديسکت بانک، ليست و ديسکت بيمه، ليست و ديسکت ماليات و … را استخراج نموده و اسناد مالي آن را به صورت خودکار تنظيم نمايد.

امکانات

تعريف انواع استخدام

قابليت تعريف انواع استخدام (رسمي، پيماني، قراردادي و …) و صدور تعداد نامحدود حکم

ارسال پيامک

امکان ارسال پيامک فيش حقوق به پرسنل

پرداخت­هاي خارج از ليست

امکان ثبت پرداخت­هاي خارج از ليست و صدور سند حسابداري آن

معوقات حقوق

محاسبه ي معوقات حقوق با صدور حکم حتي براي سال هاي قبل

تهيه فايل

تهيه فايل هاي مورد نياز دارايي، بيمه، بانک بر اساس آخرين تغييرات

پیش نویس سند

تهيه پيش‌نويس سند بستانکاري و پرداخت حقوق و ارسال به حسابداري


مزایای استفاده از نرم افزار

  • کاهش هزینه‌ها
  • افزایش دقت و سرعت
  • بهبود برنامه‌ریزی
  • افزایش رضایت مشتریان

گالری تصاویر

ثبت مشخصات پرسنل
ثبت کارکرد ماهیانه
تعریف مزایا
احکام