حســابکــار

ما راهکار نرم‌افزاری طراحی کرده‌ایم که به‌طور خاص برای پاسخ‌گویی به نیازهای شرکت‌های بازرگانی، تعاونی‌های مصرف و فروشگاه‌های بزرگ، توسعه یافته است. 


هر آنچه کسب و کار شما نیاز دارد  در یک بـسـتـــه!

(حسابداري مالي، انبار، فروش و حقوق و دستمزد ويژه شرکت هاي کوچک، فروشگاه ها و مراکز پخش)

مديريت يک مجموعه ي هر چند کوچک در دنياي پر رقابت امروزي، بدون دسترسي سريع به اطلاعات مورد نياز در درازمدت منجر به حذف از بازار خواهد گرديد. کنترل موجودي حسابهاي بانکي در سررسيدهاي آتي با توجه به چک ها و اسناد دريافتني و پرداختني، کنترل و مديريت موجودي انبارها و برنامه ريزي جهت خريد براي جلوگيري از خواب سرمايه، اطلاع از ميزان و سررسيد بدهي افراد به منظور پيگيري مطالبات و جلوگيري از اتلاف منابع، اعمال قوانين و مقررات فروش، قيمت گذاري کالاها، اطلاع دقيق از ميزان سود يا زيان فروش هرکالا، مديريت هزينه ها و تهـيه گـزارش ها و مستندات مورد نياز ادارات و سازمان ها از قبيل سازمان تامين اجتماعي، سازمان امور مالیاتی و ... همه پروسه هايي مستمر و زمان بر می باشد که تنها با در اختیار داشتن ابزاری کارآمد می توان آنها را مدیریت و راهبری نمود. 
آرمان سیستم پارس با قراردادن چهار زیر سیستم حسابداری مالی، انبار، فروش و حقوق و دستمزد در کنار هم و در یک بسته، ابزاری توانمند در اختیار شما قرار می دهد که تمام عملیات مورد نیاز در کسب و کارتان را مدیریت و اجرایی نمایید.

بسته نرم افزاری حسابکار شامل زیرسیستم های ذیل به صورت یکپارچه می باشد:

مالی

خزانه داری

انبارداری

فروش

حقوق و دستمزد

سهام

ما با ارائه راهکارهای نرم افزاری جامع و یکپارچه، به شما کمک می کنیم تا فرآیند کسب وکار خود را بهینه سازی کنید.

برای درخواست دمو و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

گزارش های راهکار تخصصی حسابکار 

با گزارش های تخصصی حسابکار، از مدیریت کسب و کار خود لذت ببرید.

مرور ماهيانه حساب‌ها

گزارش دفاتر الکترونيک

ترازنامه و سود و زيان در هر زمان دلخواه

گزارش سود و زيان فروش به تفکيک کالا

مغايرت انبار، فروش و حسابداري

گزارشات انبارگرداني، برگه شمارش و ثبت موجودي عيني

ليست بيمه

ليست ماليات

ليست تعديل ساليانه ماليات

امکان اتصال حسابکار به سایر نرم افزارها

دستگاه پوز

سامانه ارسال پيامک 

سامانه مؤدیان

 نرم افزار Excel