$200 / month
حسابداری مالی
Mobile first approach
مرکز مدیریت منابع مالی جهت تصمیم سازی و برنامه ریزی
همواره مدیریت اموال نقدی و غیر نقدی، اسناد مالی و اوراق بهادار یکی از دغدغههای مدیران کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. اگر مدیریت یک مجموعه نتواند نقدینگی خود را به طور صحیح مدیریت کند، صرف نظر از بزرگ یا کوچک بودن کسب و کار، شانس زیادی برای موفقیت ندارد. با توجه به اهمیت این موضوع و همچنین تنوع روشهای دریافت و پرداخت در دنیای امروز استفاده از نرم افزار حسابداری خزانه برای تمام کسب و کارها ضروری است.
یعنی به دنبال برآورد ریسک سرمایهگذاری ها خواهند بود. این در حالی است که یکی از مبانی اساسی برای محاسبه ریسک بازار شرکتها، استفاده از اطلاعات تولید شده توسط سیستم حسابداری است.
نرمافزار حسابداری مالی آرمان سیستم پارس با تکیه بر تکنولوژیهای روز طراحی شده امکانات فراوانی را برای مدیریت صحیح و ساده کسب و کار در اختیار مشتریان میگذارد. تمرکز ما علاوه بر امکانات فراوان طراحی بر داشتن یک رابط کاربری ساده نیز بوده است. به همین دلیل با وجود گزینههای زیادی که نرمافزار در اختیار شما میگذارد هیچ گاه احساس سردرگمی نخواهید کرد. یکی از مهمترین و پرکاربردترین قسمتهای یک نرمافزار حسابداری، بخش گزارشگیری است. به همین دلیل ما امکان دریافت انواع گزارشها در قالبهای مختلف را ایجاد کردهایم تا تمام اطلاعات مورد نیاز خود را به سهولت دریافت کنید.
اگر دادههای مالی جمعآوری شده از نرمافزارهای حسابداری قابل ارائه نباشند ارزش چندانی ندارند. به همین دلیل ما در طراحی و پیادهسازی قسمت گزارش گیری دو هدف را در ذهن داشتیم؛ اول تنوع گزارشها برای تهیه طیف گستردهای از اطلاعات مالی و دوم تهیه و ارائه آسان گزارشها. این نرمافزار به طور کامل با اکسل سازگار است و میتوانید تمام سندها یا پیش نویسها را در اکسل دریافت و یا ارسال کنید.
اطلاعات مالی شرکتها بسیار حساس هستند و هرگونه تغییر ناخواسته در این اطلاعات میتواند یک کسب و کار را ورشکست کند. ما هم گام با تکنولوژی های روز نرمافزارهای خود را بهروزرسانی می کنیم تا از امنیت اطلاعات شما اطمینان حاصل کنیم.
امکانات
• امکان نمایش گردش هر یک از سطوح حساب در سند
• ایجاد اسناد پیشنویس و ثبت اسناد به صورت موقت یا دائمی و تخصیص دو شماره سریال و عطف پیش نویس امکان دریافت پیش نویس سند از دیگر سیستمهای مرتبط
• امکان دریافت پیش نویس سند از فایل Excel
• امکان تعریف و استفاده از شرحهای مشترک در اسناد
• امکان جستجو و جایگزینی در شرح ردیفهای سند
• تغییر شماره حساب در مجموعهای از اسناد
• امکان تعریف ساختار درختی حسابها
• امکان حذف، کپی و انتقال تعدادی از ردیفهای یک سند یا پیش نویس به صورت انتخابی در سند یا پیش نویس دیگر
• کنترل خودکار ترتیب و تاریخ اسناد
• امکان ثبت دایمی اسناد
• امکان جستجو بر اساس اطلاعات موجود در اسناد، ردیفهای سند و مشخصات حسابها
• امکان مشاهده ریز و جمع گردش سطوح حسابها به صورت هرمی(از کل به سطوح پایینتر) و معکوس آن(از سطوح پایینتر به سطح کل)
• امکان معرفی، اصلاح و حذف دوره های مالی و تعیین محدوده زمانی دلخواه
• امکان تغییرات در سند: درج و حذف سند بین اسناد و شماره گذاری مجدد اسناد
• امکان تعریف، اصلاح و حذف حسابها در سطوح گروه، کل، معین و سه سطح تفصیلی شناور
• تعیین طول و نام سطوح حسابها (کل، معین، تفصیلی و تفصیلی شناور)، برای هر سطح بین ۱ تا ۱۹ رقم
• مشاهده خلاصه اسناد حسابداری
• مشاهده دفتر روزنامه و دفاتر حسابهای کل، معین، تفصیلی و تفصیلی شناور
• ارائه تراز آزمایشی دو، چهار، شش و هشت ستونی در هر محدوده زمانی، و برای کلیه حسابها (در کلیه سطوح) و همچنین معینهای یک حساب کل یا تفصیلی های یک حساب معین
• امکان مشاهده و چاپ سرفصلهای کل، معین و تفصیلی
• بستن حسابهای موقت و صدور سند اختتامیه به صورت خودکار در پایان هر دوره مالی
• نمایش دفاتر مالی مطابق با آرتیکلهای اسناد ثبت شده و گروهبندی شده روی سرفصلهای مالی مربوط
• ارائه ترازنامه و صورت سود و زیان مطابق با استانداردهای حسابداری
• جستجو و فیلترینگ روی دفاتر حسابداری یا روی مجموعه اسناد بر اساس شماره، تاریخ، وضعیت ثبت، شرح یا کاربرتنظیم کننده سند
• مشاهده اطلاعات ضمائم هر سند بر اساس اطلاعات ارسالی از سایر سیستم ها
• انتخاب حساب مربوط به هر آرتیکل بر اساس قسمتی از نام حساب یا شماره آن و گزینش از فهرست حسابها
• امکان تهیه پشتیبان از اطلاعات و بازیابی، بازسازی یا فشردهسازی اطلاعات
• نمایش جمع مبالغ بدهکار و بستانکار و میزان اختلاف آن برای هر سند
• امکان تعریف گروههای کاربری و کاربران با سطوح مختلف کاری تحت نظر مدیر سیستم
• نمایش و چاپ سند ماهانه با توجه به اسناد ثبت شده در هر ماه
• امکان چاپ سریع اطلاعات در هر قسمت از سیستم
• امکان تغییر و ذخیره سازی اندازه و موقعیت فرمهای مختلف
• امکان انتقال سرفصلهای حسابداری و اسناد مالی از یک شرکت به شرکت دیگر
• امکان تبدیل هر گزارش دلخواه به فایل با فرمتهای مختلف و ارسال آن با Email
• امکان تهیه گزارش تجمیعی یا تفصیلی از عملکرد حسابها، تفصیلیهای شناور در ارتباط با یکدیگر.
• گردش ویژه حساب (دفتر تفکیکی معینهای یک کل یا تفصیلیهای یک معین)
• امکان مرتبط کردن فایل تصویر به عنوان پیوست به هر ردیف سند حسابداری
• ثبت تنظیم کننده و تایید اسناد جهت رعایت سلسه مراتب سازمانی مربوط به تنظیم و تایید اسناد حسابداری.
• امکان تعریف و ذخیرهسازی گزارشهای نموداری از مقایسه گردش یا مانده حسابها
گزارش ها
• گزارش دفتر روزنامه بر اساس اسناد ثبت دائمی یا موقت در محدوده اسناد و تاریخ و تعیین تعداد خطوط گزارش جهت دفتر نویسی
• گزارش هر یک از سطوح دفتر در محدوده حساب و اسناد و تاریخ و بر اساس اسناد ثبت دایمی یا موقت، به ریز یا جمع سند یا جمع روزانه قابل تهیه از چند سال مالی و تعیین تعداد خطوط گزارش جهت دفتر نویسی.
• گزارش ویژه دفاتر در محدوده اسناد و تاریخ و بر اساس اسناد ثبت دائمی یا موقت (حسابداری نیمه صنعتی)
• گزارش تراز آزمایشی هر یک از سطوح دفتر در محدوده اسناد و تاریخ مورد نظر به صورت دو ستونی, چهار ستونی و هشت ستونی در محدوده حساب و بر اساس اسناد ثبت دائمی یا موقت و به ترتیب شماره یا نام حساب یا مانده حساب و به تفکیکی سطوح بالاتر
• گزارش تراز ویژه آزمایشی دفاتر در محدوده اسناد و تاریخ و بر اساس اسناد ثبت دائمی یا موقت (حسابداری نیمه صنعتی) به تفکیک هر سطح حساب
• گزارش گردش ۱۲ ماهه هر یک از سطوح دفتر در محدوده حساب و بر اساس اسناد ثبت دایمی یا موقت به صورت سطری یا ستونی
• گزارش خلاصه دفتر کل بر اساس ثبت دائمی یا موقت در محدوده شماره اسناد و تاریخ
• گزارش عناوین کلیه حسابها یا هر یک از دفاتر در محدوده حساب
• گزارش ترازنامه و صورت سود و زیان در پایان دوره مالی
• گزارش ساز پویا: امکان تعریف و ذخیره گزارشهایی که در سیستم موجود نیست توسط کاربر و بدون نیاز به طراح سیستم با امکان تفکیک، مرتبسازی براساس فیلدهای مورد نظر کاربر و اعمال شرایط لازم.