حسابکار
حوزه فعاليت در شرکتهای بازرگانی شامل سفارش کالا، انبارداری، فروش و خدمات پس از فروش است. در دنيای پر رقابت امروز، مديريت يک شرکت بازرگانی هر چند کوچک شامل فرآیند های حسابداری زيادی است و شرکت با حجم عظیمی از اطلاعات مواجه است که درصورت عدم مدیریت صحیح مشکل ساز می شوند. همچنين در شرکت هایی که مسئله حسابداری بازرگانی و نگهداری و کنترل موجودی کالا طی دوره مالی مطرح است، دسترسی سريع و اصولی به اطلاعات مورد نياز آن مجموعه حياتی است. بنابراين با توجه به نوع و حجم فعالیت شرکت، استفاده از نرم افزار بازرگانی ضروری به نظر می رسد، در واقع داشتن اطلاعات دقيق و صحيح از وضعيت موجود، باعث جلوگيری از هدر رفت منابع مالی شده و امکان برنامهريزی صحيح جهت بخشهای مختلف از جمله انبار، فروش و بازرگانی را فراهم می سازد.
نرم افزار حسابکار امکاناتی مثل کنترل موجودی حسابهای بانکی، کنترل سر رسيد چکها و اسناد دريافتنی و پرداختنی، کنترل و مديريت موجودی انبارها، اطلاع از ميزان و سر رسيد بدهی افراد به منظور پيگيری مطالبات و جلوگيری از اتلاف منابع، قيمت گذاری کالاها، اطلاع دقيق از ميزان سود يا زيان فروش هرکالا را فراهم کرده است. همچنين در اين نرم افزار امکان تهيه گزارشات و مستندات مورد نياز ادارات و سازمان ها از قبيل سازمان تامين اجتماعی، اداره دارايی و … فراهم شده است که تهيه اين گزارشات بدون استفاده از نرم افزار، پروسه ای وقت گير بوده که علاوه بر تحميل هزينه ی زياد، در بسياری از موارد عملا امکان پذير نمی باشد.
برخی از ویژگیهای نرم افزار حسابکار آرمان سیستم پارس
چرا باید از نرم افزار حسابکار آرمان سیستم پارس استفاده کنیم؟
گالری تصاویر
برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.
شماره تماس : ۰۵۱۳۸۹۳۰۰۰۰