پرش به محتوا

اموال و دارایی ثابت




مديريت دارايي هاي ثابت و نظارت بر حفظ و نگهداري آن ها و اطلاع دقيقي از ارزش داراي هاي موجود، نقش موثري در حراست و استفاده بهينه از امکانات موجود هر سازمان دارد.



سيستم دارايي ثابت آرمان ضمن نگهداري اطلاعات دقيق مربوط به هر دارايي و کنترل تعميرات وجابجايي ها، امکان استخراج گزارش هاي مالي از قبيل استهلاک واقعي و ارزيابي به صورت ماهيانه وساليانه را فراهم آورده و سهم به سزايي در مديريت صحيح دارايي ها ايفا مي نمايد.

امکانات


ابواب جمعداری

مديريت همزمان عمليات ابواب جمعداري و حسابداري اموال


ثبت اطلاعات تجديد ارزيابي

امکان ثبت اطلاعات تجديد ارزيابي و استخراج گزارش تفاوت استهلاک واقعي و ارزيابي


سري سازي دارايي ها

امکان سري سازي دارايي ها جهت ثبت پلاک هاي مشابه


تنظيم و صدور اسناد حسابداري

تنظيم و صدور اسناد حسابداري مرتبط با عمليات دارايي هاي ثابت


ثبت دوره ي عدم استفاده

ثبت دوره ي عدم استفاده از دارايي و محاسبه استهلاک انباري


گزارش هاي مغايرت دارايي

استخراج گزارش هاي مغايرت دارايي ثابت با حسابداري


مزایای استفاده از نرم افزار

  • کاهش هزینه‌ها
  • افزایش دقت و سرعت
  • بهبود برنامه‌ریزی
  • افزایش رضایت مشتریان
ورود اطلاعات: مشخصات دارایی
عملیات: خروج/فروش دارایی
ورود اطلاعات: مشخصات دارایی
ارتباطات: کنترل اموال با حسابداری
گزارش: استهلاکات دارایی