درباره ما

درباره ما

آرمان سیستم پارس در سال ۱۳۸۴ با هدف تأمین بخشی از نیازهای آی تی کشور شروع به فعالیت کرده است. مدیران و پرسنل این شرکت از نخستین روزهای تأسیس، با جدیت و پشتکار تمام به ایجاد سیستمی پیشرو و متکی به فناوری های نوین اهتمام ورزیدند تا شرکت آرمان سیستم پارس در مسیر  خدمتگزاری به بیش از ۶۰۰ کسب و کار فعال پا به عرصه صنعت نهاد.

رسالت ما

شرکت آرمان سیستم پارس در حوزه تولید نرم افزارهای مالی عمومی با استفاده از تکنولوژی های روز و ارائه خدمات پشتیبانی پس از فروش، در کنار ارزش های نهادی صداقت، احترام، اخلاق مداری، رعایت ضوابط قانونی و اخلاقی فعالیت می کند و به تمام شرکت های صنعتی، بازرگانی و خدماتی با اندازه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح کشور و منطقه خدمات خود را ارائه می دهد. مشتری و نیروی انسانی با ارزش ترین دارایی های شرکت هستند، لذا ارائه خدمات پشتیبانی با بالاترین کیفیت ممکن در سایه فرهنگ سازمانی ارزش مدار و با تکیه به نیروی انسانی توانمند به مشتریان ارائه می گردد.

افراد فعال در حوزه های مختلف یک اکوسیستم گسترده را تشکیل می دهند. این اکوسیستم زنده است و نسب به اتفاقات واکنش نشان می دهد. عقیده ما بر این است توسعه سیستم های مالی به عنوان یکی از ابزارهای مدیریت مالی و ارائه راهکارهای تخصصی در راستای شتابدهی به رشد کسب و کار مشتری، از یک جهت موجب توسعه کسب و کار مشتری می شود و از جهت دیگر موجب توسعه آرمان سیستم پارس به عنوان ارائه دهنده این خدمات مهندسی می شود. لذا از دید ما مشتریانمان عضوی از خانواده آرمان سیستم و شریک تجاری آن هستند، لذا تمام تلاش خود را برای پیشرفت مشتریانمان انجام می دهیم.

حال حاضر

در حال حاضر آرمان سیستم پارس با طراحی، تولید و پشتیبانی انواع نرم افزارهای مالی و تخصصی از جمله حسابداری مالی، خزانه داری، انباردای، فروش، حقوق دستمزد، توزین، بهای تمام شده، برنامه ریزی تولید، سامانه های سمنا، سجاد و … در سطح ایران و کشور های همسایه از جمله عراق، افغانستان و عمان فعال می‌ باشد و به زودی سیستم های این شرکت در کشور های اروپایی نیز عرضه خواهد شد.

ما با اطلاعات و تکنولوژی روز، نرم‌افزارهایی در جهت پاسخگویی به نیاز کاربران تولید می‌کنیم و در این مسیر همواره متعهد به ارائه بالاترین کیفیت و کسب رضایت مشتریانمان هستیم.

فرهنگ کاری ما

ما در آرمان سیستم پارس بر رشد فردی به اندازه پیشرفت شرکت تاکید داریم. ایجاد یک محیط آرام برای کاهش استرس کارمندان، اجرای برنامه های تفریحی و انگیزشی، آموزش و آگاهی دادن نسبت به آخرین اخبار و اطلاعات زمینه کاری از جمله فعالیت های ما برای رشد کارمندان است. ما تلاش کرده ایم تا با تنظیم ساعت کاری و اطلاع از سمینارها و همایش های مفید، شرایط را برای حضور کارمندان در این همایش ها فراهم کنیم. در عین حال سعی کرده ایم تا با افزایش انتظارات از کارمندان به صورت مدیریت شده، تلاش کنیم تا مهارت های آنها را بهبود ببخشیم.

امنیت و آرامش شغلی دو عامل مهم در افزایش کارایی کارمندان است. ما در انتخاب کارمندان خود کمی سخت گیر هستیم چرا که اعتقاد داریم داشتن انگیزه و تعهد نسبت به شرکت به اندازه داشتن تخصص ضروری است. اما همواره تلاش کرده ایم با ایجاد یک محیط آرام و در عین حال با نشاط و تضمین امنیت شغلی کارمندان، از زحمات و تلاش آنها برای پیشرفت مجموعه قدردانی کنیم.

ادامه مسیر…

امروز که نزدیک به دو دهه از بنیان گذاری آرمان سیستم پارس می گذرد، رسالت ما تغییری نکرده است. ما در این مجموعه علاوه بر مشتریان، در قبال کارمندان و جامعه نیز احساس مسؤلیت می کنیم. همین امر باعث شده تا همواره تلاش کنیم با ارائه راهکار برای مشکلات مختلف کسب و کارها سهمی هرچند کوچک در پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان داشته باشیم. مسیر پر فراز و نشیب موفقیت به تجربه های گران بهایی آموخت که با با استفاده از آنها سعی می کنیم تا مسیر آینده را هموار کنیم. یکی از مشکلات جامعه دانشگاهی کشور عدم توانایی در تبدیل دانش نظری در حوزه های مختلف و تبدیل این دانش به ابزاری قابل استفاده به صورت حرفه ای است. به همین دلیل با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد و کمک اساتید این دانشگاه به اجرای برنامه های آموزشی مختلف با هدف پرورش و جذب افراد با استعداد اقدام کردیم. همچنین با دنبال کردن تحقیقات انجام شده در حوزه مدیریت، ارتباط با مشتری و توسعه کسب و کار تلاش کرده ایم با پیاده سازی آخرین روش های ارائه شده در این زمینه ها، رضایت مشتریان و کارمندان را به بالاترین حد ممکن ارتقا بدهیم.