پرش به محتوا

حسابداری فروش



يكي از ارکان اصلی فعاليت شرکت‌ها و موسسات، فروش کالا و خدمات است و اجرای سياست‌های مناسب و شايسته فروش برای هر موسسه بسيار مهم و سرنوشت ساز خواهد بود. سيستم فروش آرمان ضمن فراهم آوردن محيط مناسب جهت ثبت اطلاعات، با ارائه گزارشات متنوع، امکان اعمال سياست های متنوع فروش را ميسر می سازد.


نرم‌افزار حسابداری فروش آرمان سیستم پارس علاوه بر امکانات معمولی که فرایند حسابرسی را آسان می کند، ویژگی ها گوناگونی برای مدیریت و برنامه ریزی فروش در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. در زمان طراحی و توسعه این نرم افزار امکان ایجاد یک سیستم هوشمند برای افزایش فروش و سوددهی در نظر گرفته شده است.

امکانات


مدیریت قراردادها

ثبت قرارداد فروش و صدور فاکتور بر اساس قرارداد مشتری


حسابداری

صدور خودکار اسناد حسابداری و استخراج گزارش مغایرت فروش و حسابداری


صدور انواع فاکتور

امکان ثبت فاکتور برگشتی، اصلاحی، ابطالی، متمم و تعديل فاکتور


مدیریت تخفیفات

امکان تعریف تخفیف جهت هر کالا یا گروهی از کالاها، یک مشتری یا گروهی از مشتریان و …


ماده 169

گزارش فروش سه ماهه و تهيه ليست و ديسکت جهت ارسال به دارايی


آمار فروش

گزارش و نمودار آمار مقايسه ای فروش به نفکيک ماه، گروه کالا، مشتريان، بازارياب و …


مزایای استفاده از نرم افزار

  • مدیریت قراردادهای فروش
  • نظارت بر عملکرد بازاریاب ها
  • قابلیت اتصال به سامانه ی مودیان و سیستم انبار آرمان
  • تهیه گزارشات متنوع جهت مدیریت بهتر فرآیند فروش

گالری تصاویر

قیمت گذاری کالا ها
مشخصات مراکز
فاکتور
آمار مقایسه ای
پیش نویس سند
صدور حواله
تخفیف