$200 / month
حسابداری خزانه
Mobile first approach
مرکز مدیریت منابع مالی جهت تصمیم سازی و برنامه ریزی
همواره مدیریت اموال نقدی و غیر نقدی، اسناد مالی و اوراق بهادار یکی از دغدغههای مدیران کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. اگر مدیریت یک مجموعه نتواند نقدینگی خود را به طور صحیح مدیریت کند، صرف نظر از بزرگ یا کوچک بودن کسب و کار، شانس زیادی برای موفقیت ندارد. با توجه به اهمیت این موضوع و همچنین تنوع روشهای دریافت و پرداخت در دنیای امروز استفاده از نرم افزار حسابداری خزانه برای تمام کسب و کارها ضروری است.
بارزترین کاربردهای نرم افزار حسابداری خزانه، به شرح زیر می باشد:
-
نگهداری و کنترل حساب های بانکی شرکت
-
صدور و دریافت اسناد پرداختنی و دریافتنی
-
نگهداری تنخواهگردان و سایر وجوه نقد و اوراق بهادار
-
رفع مغایرت های بانکی
-
پیگیری امور مربوط به ضمانتنامههای بانکی و اعتبارات
-
ثبت اسناد حسابداری مرتبط
نرمافزار حسابداری خزانه آرمان سیستم پارس ضمن سازگاری کامل با دیگر نرم افزارهای حسابداری مجموعه از تمام روش های دریافت و پرداخت پشتیبانی می کند. همچنین تلاش شده تا با ایجاد یک محیط کاربرپسند و ساده تا حد ممکن از میزان عملیات های ضروری کاسته شود. به این ترتیب ضمن صرفه جویی در هزینه و زمان، هنگام استفاده از این نرم افزار تجربهای خوشایند نیز خواهید داشت.
مهمترین ویژگی یک نرمافزار حسابداری خزانه خوب سهولت انجلم عملیات های مرتبط با دریافت و پرداخت است. به همین دلیل ما در کنار یک رابط کاربری ساده تلاش کردهایم تا با خودکارسازی عملیات های لازم تا جایی که ممکن است حجم کار کاربر کم کنیم. به این ترتیب هم در زمان و هزینه صرفه جویی می شود هم امکان بروز خطای انسانی تا حد زیادی کاهش می یابد.
نرمافزار خزانهداری آرمان سیستم پارس کار تامین و وصول مطالبات و پاسخگویی به تعهدات مالی را آسان کرده و با تهیه گزارشهای متنوع و مفید، تمام نیازهای هر کسب و کاری را برطرف میکند
امکانات
-
امکان ثبت مبالغ دریافتی و پرداختی صندوق
-
امکان تعریف انواع اسناد دریافتنی(چک، سفته، حواله و …)
-
امکان تعریف انواع بانکها و وضعیتهای مختلف اسناد دریافتنی و پرداختنی و حسابهای پیشفرض برای آنها
-
امکان ثبت انواع اسناد دریافتنی و نیز گردش اسناد دریافتنی اعم از (آتی، وصول، برگشت، انتظامی، مسترد، خرج و …)
-
امکان چاپ فرم واگذاری چک به بانک در قالب انواع بانکها
-
امکان ثبت انواع اسناد پرداختنی و نیز گردش اسناد پرداختنی اعم از (پاس، آتی، انتظامی، مسترد و …)
-
امکان ثبت اسناد پرداختنی ترکیبی(پرداخت یک چک به چند نفر)
-
امکان ثبت صورت پرداختهای تنخواه
-
امکان ثبت و ورود صورتحساب بانک از اکسل و استخراج مغایرت بانکی
-
امکان ثبت سند یا پیش نویس بر اساس صورتحساب بانک
-
امکان تنظیم چاپ چک
-
امکان ثبت دسته چکهای دریافتی از بانک و ثبت و صدور دستور پرداخت و چاپ چک
-
امکان تعریف و استفاده از شرحهای پرکاربرد در برگه
-
امکان ثبت، تمدید و ابطال ضمانت نامه های پرداختی.
-
امکان صدور پیش نویس سند حسابداری از برگه های صادر شده در سیستم خزانه
-
امکان جستجو براساس اطلاعات موجود در برگهها و ردیفهای آن
-
امکان جستجو در صورتحساب بانک و ردیفهای متناظر آن در اسناد حسابداری
-
امکان تنظیم نمایش اسناد معوق در ورود به سیستم
-
نمایش وضعیت حساب بانک با توجه به اسناد دریافتنی واگذار شده به بانک و نیز اسناد پرداختنی آتی
-
امکان معرفی، اصلاح و حذف دورههای مالی و تعیین محدوده زمانی دلخواه
-
امکان تهیه پشتیبان از اطلاعات و بازیابی، بازسازی یا فشردهسازی اطلاعات
-
امکان تعریف گروههای کاربری و کاربران با سطوح مختلف کاری تحت نظر مدیر سیستم
-
امکان چاپ سریع اطلاعات در هر قسمت از سیستم
-
امکان تغییر و ذخیرهسازی اندازه و موقعیت فرمهای مختلف
-
امکان تبدیل هر گزارش دلخواه به فایل با فرمتهای مختلف و ارسال آن باEmail
-
امکان تعریف و ذخیرهسازی گزارشهای نموداری از مقایسه گردش یا مانده حسابها
گزارش ها
-
گزارش کارت حساب صندوق و بانک
-
گزارش موجودی حسابهای صندوق و بانک
-
گزارش مغایرت بانکی
-
گزارش ساز پویا: امکان تعریف و ذخیره گزارشهایی که در سیستم موجود نیست توسط کاربر و بدون نیاز به طراح سیستم با امکان تفکیک، مرتبسازی براساس فیلدهای مورد نظر کاربر و اعمال شرایط لازم.
قیمت و راهنمای سیستم حسابداری خزانه